Al llarg de tot el curs
cada cicle ha organitzat sessions de dansa i moviment segons les necessitats de
cada grup tot dedicant un temps i espai determinat dins l’horari general de l’escola.
A Educació Infantil la
dansa s’ha integrat en el dia a dia de l’aula amb activitats globals i
pràctiques. També s’han dut a terme sessions més específiques al gimnàs o al
teatre com els tallers intercicles.
Al Cicle Inicial s’han
concretat activitats breus a l’aula intercalades dins les tasques curriculars.
També s’ha fet un treball de dansa dins l’horari escolar inspirat en la maleta Dan dan dansa.
Al Cicle Mitjà s’ha
focalitzat el treball amb els recursos de la maleta Dan dan dansa dins la franja horària dedicada al gimnàs. S’han
proposat activitats intercicle per afavorir les relacions entre l’alumnat.
Al Cicle Superior s’ha
continuat i ampliat el taller de dansa tradicional iniciat el curs anterior amb
l’especialista de música. També s’han dedicat algunes sessions dins la franja
horària del gimnàs utilitzant els recursos de la maleta Dan dan dansa.
A més de les activitats
d’aula, cicles i intercicles es van dur accions conjuntes i de caràcter global.
Els eixos que van articular
la tipologia de les activitats han estat: el coneixement del cos i la
consciència corporal.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada