dimecres, 23 de desembre del 2015

Dansa a Cicle Superior

Els nois i noies de 5è i 6è dediquen els dijous a la tarda a fer sessions de dansa.

La sessió 1.5 la van viure així:

Nerea G de 6è: Aquesta sessió m'ha agradat moltíssim, perquè ja gairebé ens sabem el ball, però ens falta repassar alguns moviments que encara ens costen força. Vam sortir grup per grup i dèiem els errors que havien tingut. Q6è:uan vam acabar de mostrar el nostre ball, el meu pit respirava ple d'orgull perquè em vaig esforçar a fer bé el ball. Després vam fer el minut de glòria i la cançó era molt lenta.

Marc de 6è: el dilluns 26 d'octubre vam fer la sessió. Hi va haver força canvis com el dia de dansa que sempre es fan en dijous. El Marc de música estava malalt. Vam fer la sessió de dansa al gimnàs i jo crec que és perquè no hi havia molt sol. Amb els grups vam fer el ball de bastons i necessitàvem molt d'esforç per fer-ho bé. Després grup per grup fèiem el ball de bastons i els altres fèiem de públic. Podíem fer crítiques bones o per millorar. El públic va dir al nostre grup que en un grup hi havia tots els de 6è i a l'altre els de 5è, que no ens coordinàvem bé, també que ens miràvem als ulls, etc. A mi em va anar bé que ens diguessin coses per millorar. Després vam recollir els bastons. Vam fer el minut de glòria. Em vaig sentir orgullós i satisfet perquè al final vam millorar els del nostre grup.



Hanna de 5è: Al principi m'ho vaig passat bé però estava una mica avorrida. Després m'ho vaig passar bé fent el ball de bastons. Em va agradar la part en que, per grups, fèiem el ball de bastons i ens feien preguntes que havíem de respondre. En aquesta part em vaig sentir relaxada i alegre, tant com fent les preguntes o fent les respostes. Quan vaig fer l'activitat del minut de glòria em vaig passar tota l'estona concentrada en els moviments per després copiar-los.



Marc de 5è: Aquesta sessió de dansa m'ha interessat molt perquè la he trobat bastant curiosa i entretinguda. Al principi no vaig sentir res però quaan vam començar l'assaig del ball de bastons vaig sentir-me alegre. En resum: la sessió m'ha agradat molt.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada